Tisztelt értékpapírszámla tulajdonos!

Amennyiben számlaegyenlegével kap­cso­lat­ban ész­re­vé­te­le, pa­na­sza van, a kö­vet­ke­zők­ről tá­jé­koz­tat­juk:

Önnek lehetősége van a Fel­ü­gye­let mun­ká­ját se­gí­tő, pa­nasz­nak nem mi­nő­sü­lő jel­zést kül­de­nie az aláb­bi űr­lap se­gít­sé­gé­vel a ta­pasz­talt prob­lé­má­ról. Ez a lé­pés nem kö­te­le­ző, a meg­adott in­for­má­ció­kat a Fel­ügye­let mun­ka­tár­sai az ér­ték­pa­pír­szám­la ve­ze­tő szol­gál­ta­tók­kal kap­cso­la­tos el­len­őr­zé­seik so­rán, va­la­mint elem­zé­si cé­lok­ból hasz­nál­ják fel, vissza­jel­zés így nem fog ér­kez­ni jel­zé­sé­ről.

Dear securities account owner,

If you have any comments or complaints about your account balance, the following information may be helpful:

By filling out the form below, detailing the problem experienced, you can send a feedback to assist; the work of the Supervisory Authority. This step is not compulsory the Supervisory Authority staff will use it during inspections of securities account managers and for analytic purposes. You will not receive a response to your feedback.

1 Egyszerre több ISIN kódot is megadhat, vesszővel elválasztva. You can enter more than one ISIN code separating them with a comma.
2 Egyszerre több devizanemet is megadhat, vesszővel elválasztva. You can enter more than one currency separating them with a comma.

Az Ön által ta­pasz­talt el­té­rés ren­de­zé­se ér­de­ké­ben az ér­ték­pa­pír­szám­la-vezető­jé­nél kell pa­naszt ten­nie. A pa­nasz­té­te­li el­já­rás­sal kap­cso­lat­ban to­váb­bi in­for­má­ció­kat ta­lál­hat szol­gál­ta­tó­ja hon­lap­ján, vagy a Pénz­ügyi Fo­gyasz­tó­vé­del­mi Köz­pont Mit tegyünk, ha panaszunk van ol­da­lán.

In order to eliminate the inconsistency experienced, you must lodge a complaint with your securities account manager. For further information on the complaints procedure, please visit the website of your service provider or the Financial consumer protection page of the Financial Consumer Protection Centre.