Amennyiben számlaegyenlegével kapcsolatban észrevétele, panasza van, a következőkről tájékoztatjuk:

Should you have any comments or complaints about your account balance, the following information can help:
Önnek lehetősége van a Felügyelet munkáját segítő, panasznak nem minősülő jelzést küldenie az alábbi űrlap segítésével a tapasztalt problémáról. Ez a lépés nem kötelező, a megadott információkat a Felügyelet munkatársai az értékpapírszámla vezető szolgáltatókkal kapcsolatos ellenőrzéseik során, valamint elemzési célokból használják fel, visszajelzés így nem fog érkezni jelzéséről.

By filling out the form below, detailing the problem experienced, you can send a feedback to assist the work of the Supervisory Authority. This step is not compulsory; the Supervisory Authority staff will use it during in-spections of securities account managers and for analytic purposes, thereby you could not receive any reply to your feedback.

(nem kötelező megadni / optional)


Az Ön által tapasztalt eltérés rendezése érdekében az értékpapírszámla-vezetőjénél kell panaszt tennie. A panasztételi eljárással kapcsolatban további információkat találhat szolgáltatója honlapján, vagy a Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ "Mit tegyünk, ha panaszunk van" oldalán.

In order to eliminate the inconsistency experienced, you will have to lodge a complaint with your securities account manager. For further information on the complaints procedure, please visit the website of your service provider or the "About us" page of the Financial Consumer Protection Centre.